Umor - Chestionar canin

Posted by bianca On miercuri, 31 martie 2010 0 comments


Views





caineDaca am putea intervieva pe reprezentantii celor mai populare rase canine pe tema : „De cati caini este nevoie pentru a schimba un bec?” , cel mai probabil raspunsurile ar fi cele de mai jos …

- Golden Retriever: „Soarele straluceste, cerul este curat, ziua asta minunata de abia a inceput, avem toata viata inaintea noastra si pe tine te preocupa cum poti sa schimbi un bec idiot care s-a ars in nu-stiu-ce-camera? Hai ca ma faci sa rad!”

- Ciobanesc German: „Cetatene … mi se pare mie sau agreezi bancurile cu politisti? Poate vrei sa sun la 911!”

- Border Collie: „Doar unul, bineinteles! Si, cu ocazia asta, pot sa-ti verific restul instalatiei electrice, ca sa fie in standard”

- Teckel: „Fir’ar ! Nu pot nicicum sa ajung la nenorocitul ala de bec!”

- Pudel pitic: „Tocmai i-am soptit lui Border Collie ce are de facut, eu astept sa mi se usuce oja pe unghii”

- Rottweiler: „Incearca sa ma obligi sa o fac…”

- Pit-Bull: „Cu cine trebuie sa ma bat pentru asta?”

- Shi-Tzu: „Cho puh-lee, dah-uang ling … Pardon! lasa-l pe majordom sa o faca!”

- Labrador: „Oh, eu!, eu! Te rooooog, lasa-ma pe mine! Pot sa-l schimb eu? Pot? Pot? Huh? Pot?”

- Malamut: „ Lasa-l pe Border Collie sa o faca, intre timp tu hraneste-ma pe mine”

- Viszla: „De sa schimbi becul? Pot sa fac pipi pe carpeta si pe intuneric!”

- Doberman Pinscher: „Pot sa profit de intuneric si sa ma strecor pe canapea, pentru un pui de somn!”

- Mastiff: „MASTIFF NU SE TEM DE INTUNERIC !!!”

- Basset Hound: „ZZZZZZZZZZZZ… sforrrrr….ZZZZZZZZZZZZZ”

- Chihuahua: „Mi amor, io quiero Taco Bec!”

- Ogar cenusiu: „Un bec? Daca nu se misca, de ce m-ar interesa?”

- Ciobanesc Australian: „La schimbat nu ma bag, dar daca vreti sa strang toate becurile intr-un cerc micut si sa le fac sa behaie …”

POZE cu Caini de Rasa

poze caini de rasa


Articole pe aceeasi tema:
Glume Caini
Umor canin I
50 de motive pentru care o femeie poate alege un caine in locul unui barbat
Curiozitati canine in USA
Cainii presedintilor americani in pozne si statistici
Utilizarea cainilor in razboaie


Views







Daca ti-a placut acest articol, inregistreaza-te la Cainele-Nostru RSS ca sa primesti ultimele postari in email sau folosind un cititor de RSS

0 comments to Umor - Chestionar canin

Trimiteți un comentariu

Scrie mesajul tau aici

SEO